7 címke trükk, aminek ne dőlj be 1. rész
Címke marketing
Előljáróban szeretnénk egy kicsit a címke marketinggel is foglalkozni, mielőtt még a trükkökről szó esne. Bár sokan úgy gondolják, hogy a vállalatok mindenféle egészségtelen terméket szeretnének rásózni az emberre, ráadásul úgy, hogy még egészségesnek is hirdetik, ez azért nem teljesen van így. A marketing és ebbe természetesen a címkék is beletartoznak egyszerűen abban segítenek a vállalatnak, hogy olyan terméket hozzanak létre, amit könnyebb eladni. A gond akkor van, amikor már nem a termék maga az, amit megvesznek a vásárlók, hanem a címke, tényleg sok esetben valótlan, elferdített tartalma.
Mindenkit megnyugtatunk, vannak olyan vállalatok, termékek, amik tényleg egészségesek, és természetes anyagokból készültek, csak nehezebb ilyet találni. Így ne ítéljünk elsőre, még ha a bevásárlást hamar le is szeretnénk tudni. Rengeteg tapasztalat, kutatás, fogyasztói értékelés található az interneten, érdemes utánanézni egy-egy terméknek.