Márka
Egészségesnek hangzó márkanevek
Ez nem csak a különböző címkéket érinti, hanem mindenfajta marketing kampányt, de azért a címkéken is feltűnő szerep jut neki. A különböző márkanevek kiválasztásánál is törekednek arra a cégek, hogy olyat válasszanak, ami könnyebben eladhatóvá teszi a terméket. Így sok olyan céggel, termékcsaláddal és hasonló márkákkal találkozhatunk, amiben szerepelnek az egészséges életmód kulcsszavai.
Ilyen főként az egészség, és a természet(es) kulcsszavak. Már Magyarországon is megfigyelhető, hogy az emberek az olyan angol nyelvű élelmiszer címkéket is részesítették már előnyben ahol a health, healthy, nature, natural szavak találhatók a termékeken.
Cukorbetegek számára készített termékek esetében a magyar termékek közül a diabetikus, vagy a cukormentes lehet a kulcsszó. Angol nyelvű címkék esetében a diabetic és a sugar free örvend hasonló népszerűségnek.